A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Тиврівської селищної ради

   Правила прийому та перебування пацієнтів у КНП "ЦПМСД"

Дата: 30.12.2021 12:56
Кількість переглядів: 106

                             Правила прийому та перебування пацієнтів у Комунальному некомерційному підприємстві                                                        « Центр первинної медико – санітарної допомоги »

                                                                            I Загальні положення

1.1. Комунальне некомерційне підприємство « Тиврівський районний центр первинної медико –санітарної допомоги » (далі — центр ) надає населенню послуги за графіком, встановленим адміністрацією центру .

1.2. Прийом пацієнтів здійснюється із понеділка по п’ятницю — з 8:00 до 16:00 ; у суботу та неділю вихідні та святкові та неробочі дні — із 9:00 до 13:00.

1.3. Отримання висновків і рекомендацій лікарів, розроблення плану лікування, виконання медичних маніпуляцій або інших додаткових послуг може бути здійснено тільки після консультації лікаря або проходження обстеження.

                                                                            2. Порядок прийому хворих

2.1. Координаційну роботу при зверненні пацієнтів забезпечує реєстратура, яка виконує функції розподілу хворих між лікарями, надає довідкову інформацію. Пацієнт може отримати попередню інформацію про години прийому та перелік послуг безпосередньо у реєстратурі закладу або телефоном.

2.2. Пацієнтів обслуговують у реєстратурі у порядку попереднього запису по телефону абр загальної черги, за винятком пацієнтів, які мають право на позачергове обслуговування.

2.3. За екстреними показаннями медичну допомогу у закладі надають із моменту звернення пацієнта.

2.4. Дітям до 15 років медичні та консультативні послуги надають у присутності батьків або законних представників.

2.5. При зверненні пацієнта до закладу працівники реєстратури забезпечують доставку його амбулаторної карти до лікаря.

                                                    3. Умови надання медичної допомоги у денному стаціонарі

3.1. Лікування пацієнтів у денному стаціонарі закладу організовує лікар­педіатр або лікар ЗПСМ . 3.2. Пацієнти, які потребують інтенсивного амбулаторного лікування і спостереження медичним персоналом без цілодобової потреби, перебувають у денному стаціонарі протягом 3­4 годин.

3.3. У денному стаціонарі надають: ліжко­місце (на період лікування); маніпуляційні процедури та інші методи відновного лікування.

3.4. Пацієнта у денному стаціонарі оглядає лікар залежно від стану здоров’я, але не рідше ніж раз на 2 дні.

                                                         4. Правила перебування у закладі

4.1. Пацієнт, що зайшов до амулаторії чи фельдшерського – пункту має бути у засобах індивідуального захисту /

4.2 При записуванні на всі види медичних послуг пацієнт має звернутися до реєстратури. Якщо пацієнт прийшов до закладу вперше, реєстратор заповнює амбулаторну карту, в якій будуть відображені загальні дані. На прохання реєстратора пацієнт має надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.

4.3. Час початку проходження діагностичного обстеження, а також прийому лікаря може коригуватися із огляду на те, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології. Консультування пацієнта або обстеження можуть тривати понад запланований час, тому наступна консультація розпочнеться пізніше.

4.4. Всі дані діагностичних обстежень, а також діагноз і рекомендації лікаря заносять до амбулаторної карти пацієнта та в ЕСОЗ . Амбулаторні карти зберігають у амбулаторіях протягом всього часу спостереження і лікування. Пацієнту та його вимогу надається можливість ознайомлюватися із своєю амбулаторною картою та амбулаторною картою дитини , якщо він є її законним представником , робити копії амбулаторної карти .

4.5. Всі дані обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки, завіреної печаткою лікаря .

4.6. Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня особистої гігієни і правил прийому медикаментів.

4.7. Пацієнт, перебуваючи у закладі , повинен із повагою ставитися до персоналу та інших пацієнтів, не дозволяти собі грубощів та нетактовності. Його поведінка не має порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.

4.8 На території і приміщені закладу заборонено :

Куріння тютюнових виробів ;

Розпивання спиртних напоїв ;

Вживання токсичних та наркотичних речовин ( без рекомендації лікаря ).

4.9 Фото та відеозйомка у закладі дозволяється тільки за згодою головного лікаря .


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень